joi, 13 decembrie 2012

Blogmas - ziua 10: litere şi alte chestii

joi, 13 decembrie 2012
Astăzi am avut ceva de scris de mână, cu pixul pe hârtie. Mi-am dat seama că eu nu prea mai am habar cum se fac literele mari de mână. Asta din cauză că mi-am format obiceiul de a folosi o literă de tipar la începutul cuvântului ca apoi să continui să-l scriu cursiv, cu litere de mână. Cu toate astea, cred că în era touchscreenurilor e totuşi o mare performanţă că mai ştiu să scriu de mână, chiar şi aşa cu poticneli. Cred că în vreo 50 de ani au să facă ăştia de la Discovery un documentar cu mine, ultima deţinătoare a artei scrisului de mână :)). Ce??? Am şi eu dreptul să sper şi să visez că în viaţa asta o să am parte de-un talent unic.
Oricum, cred că ar fi utile nişte cursuri periodice prin care să ne reamintim chestii de bază: cum se fac literele de mână, când scriem "miau"  şi când "mi-au" şi altele asemenea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket