sâmbătă, 22 decembrie 2012

Blogmas - ziua 19: not impressed

sâmbătă, 22 decembrie 2012
Ziua de azi a fost productivă. Ieri seară mi-am planificat să mă ocup de curăţenie, de împodobit bradul, să fac toate cele "cuvenite" în perioada asta a anului. Niciun plan n-a mai stat în picioare, pentru că azi dimineaţă gaşca m-a anunţat că urmează să ne întâlnim, să dăm o raită prin mall, să mai povestim, etc. Aşa că, proaspăt (şi brusc) trezită din somn, în juma' de oră am zbughit-o pe uşă-afară. Am petrecut vreo 5 ore tot sporovăind, ceea ce a însemnat că atunci când am ajuns acasă nu am mai avut chef de nimic, astfel că realizările pe ziua de azi sunt egale cu zero :)). Dar, nu-i nimic, pentru toate lucrurile nefăcute există ziua de luni.
Aaaa, şi tot azi am văzut de-aproape şi am mânuit un iPhone. I was not impressed.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket