miercuri, 19 decembrie 2012

Blogmas - ziua 16: Alo!

miercuri, 19 decembrie 2012
Am primit astăzi, mai devreme, un telefon de la una din instituţiile de învăţământ pe care am absolvit-o. Doamna de la celălalt capăt al firului realiza o statistică şi dorea să ştie ce isprăvi am făcut în viaţă de când am ieşit de sub oblăduirea lor.
Conversaţia asta mi-a amintit de unul din documentele pe care mi le-au pus în mână înainte de să mă dea pe poartă-afară. Documentul era redactat în felul următor:


Câteodată mai am momente când mă îndoiesc de mine şi de capacităţile mele, dar vorba lui Creangă "când mă uit în jur, prind curaj!". Oricum, asta îmi gâdilă doar într-o mică măsură orgoliul, pentru că, deocamdată, tot ei sunt cei care realizează statisticile, sondajele şi restul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket