joi, 6 decembrie 2012

Blogmas - ziua 3: Nikolaus

joi, 6 decembrie 2012
Mai am doar câteva minute până expiră ziua de azi, aşa că trebuie să mă grăbesc, ca să pot termina articolul pentru blogmas ziua 3.
Azi-noapte, Moş Nicolae a avut program de vizite şi mi-a făcut şi mie o surpriză. O surpriză din aia, neaşteptată, pentru că nu m-am gândit nicio clipă c-o să mă împiedic de atenţii-n ghete.
Pentru că n-am fost nici prea-prea, nici foarte-foarte, am primit clasica "bâtă" şi un parfum. Parfum care-mi place mult, are arome iernatice, care să ţină de cald. Ştiu că sună contradictoriu, dar e cald, floral, cu arome de portocale, iasomie şi mosc. Când mă dau cu el, miros ca o turtă dulce sau ca una din ciocolatele ediţie specială de iarnă de la primola :).

Îmi pare că acel căpăcel seamănă cu casca lui Darth Vader :))
La Mulţi Ani celor care (s-)au sărbătorit de Sf. Nicolae!

Şi..în loc de încheiere, trebuie să mărturisesc că am trişat şi am publicat articolul ăsta până să fie gata cu totul, ca să figureze pentru data de 6, după care am continuat să-l editez :)).
Notă: Acest articol nu este sponsorizat de primola, dar nu m-ar deranja dacă s-ar înghesui cu câteva tablete de ciocolată, ediţie specială, cât să-mi ajungă până la anul :)).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket