vineri, 7 decembrie 2012

Blogmas - ziua 4: Colete

vineri, 7 decembrie 2012
Ziua de azi a fost toată numai o alergătură. Printre altele, a trebuit să merg la poştă ca să expediez un colet. A fost prima mea experienţă de genul acesta şi pot spune că lucrurile au decurs lin. Asta pentru că mama, cu talentul şi îndemânarea ei, a ambalat pachetul ca la carte. Altfel, probabil, aş fi stat mult şi bine la oficiu, îngropată în coli şi îmbârligată în sfori. Chiar am zis că atunci când va fi momentul să ajut şi eu odraslele la lucru manual va fi dezastru, având în vedere că am două mâini stângi şi abilităţi practice egale cu zero :)).
Am rezolvat treaba în vreun sfert de oră, la un preţ foarte mic (2.64 lei pentru 408 gr.), coletul urmând să ajungă la destinaţie în vreo două zile.
Simt că am "stârnit" spiritul sărbătorilor, acum c-am expediat primul cadou (care e un 2 în 1, cadou pentru zi de naştere şi cadou de Crăciun în acelaşi timp, dar nu spui ce, că nu vreau să stric surpiza înainte ca ea să se întâmple!).


P.S.: Dacă pozele par dubioase e din cauză că au fost făcute cu un telefon fabricat înaintea erei smartphone.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket