vineri, 1 aprilie 2016

Câteva umbre

vineri, 1 aprilie 2016
A circulat la un moment dat, acuma vreo 2-3-4 ani, trendul ombre hair, evoluat în ballayage. Dacă nu știți despre ce vorbesc, exemplific cu niște poze ciordite dupe Interneț:


Ei bine, acum câteva săptămâni, mi-am luat și eu inima-n dinți și am fost gata să îmi las părul reîmprospătat cu tehnica ombre. Am procedat regulamentar: am căutat poze reprezentative pe Internet, culori, nuanțe și, nu în ultimul rând, un stilist care să stăpânească tehnica pentru că nu am vrut să mă trezesc cu părul pe jumătate negru și pe jumătate blond. NU!


 Așa că am întrebat în stânga - dreapta și am aflat de un tip priceput, care lucrează la un salon de fițe cu pretenții. Părea perfect, exact ce îmi doream: stilist bărbat, în locul tăntiței de la frizeria de cartier, care să știe cu ce se mănâncă toată treaba asta cu coloratul părului prin metode moderne, chiar contemporane.

 Ajung la salon, dis-de-dimineața, mă preia musiu și-ncep a-i povesti cam ce și cum aș vrea: ombre, dar nimic drastic, ci doar o deschidere subtilă, cu unu-două tonuri, a culorii părului către vârfuri. Către vârfuri și nicidecum de la rădăcină. Pentru că am vrut să îmi rezerv posibilitatea de a putea tunde partea vopsită în caz că mă plictiseam sau părul meu ajungea mult prea deteriorat.

Perfect! Minunat! Alegem culoarea, stabilim stilul tunsorii și se-apucă hotărât de lucru, nu înainte de-a mă impresiona observând că am fost tunsă bob. Am zis: Asta e! O să ies de-aici model. Eclipsez soarele.
Vopsim (cu începere de la rădăcina!), tundem, spălăm părul ha!ha!ha!hi!hi!hi!HIIIIIIIII!. Omul, în timp ce îmi usca părul, își dă seama că a făcut treabă de niciun fel și îmi trântește vestea minunată: ”Am greșit culoarea”.

Omul greșise culoarea în sensul în care amestecase culoarea aleasă de mine cu o altă nuanță, mai închisă, care pe părul meu șaten nu s-a mai văzut. Deloc! I-am și spus: ”Nene, am zis subtil, recunosc, dar ce-ai făcut tu aici e mama subtilității. Tre să privești cu fooooarte mare atenție ca să poți observa că s-au produs schimbări”.

Și-a cerut omul scuze și a vrut să repare greșeala pe loc, dar nu am mai avut starea necesară să mai petrec două ore pentru un alt experiment. Am zis Doamne mulțam că nu a greșit culoarea înspre verde ori mov și am ieșit precum am intrat.

Acum întreb iar în stânga - dreapta. Dacă se-ntâmplă să cunoașteți un stilist priceput...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket