sâmbătă, 16 aprilie 2016

Am făcut ce???

sâmbătă, 16 aprilie 2016
Mai mult de nevoie decât de voie bună am făcut trecerea de la un telefon mobil old-school la unul smart, acum vreo jumătate de an. Ceea ce a însemnat facebook, youtube și tot Internetul lumii pe-un singur dispozitiv.

Așa că în loc să ascult un pic de muzică de pe telefon sau de la radio, momentele dinainte de somn am început să mi le petrec pe youtube, facebook sau aiurea. Până într-acolo încât adormeam cu căștile-n urechi și mă trezeam dimineața cu telefonul împărțind aceeași pernă cu mine. 

Bineînțeles că urmam aceeași rutină și la trezire: verificarea telefonului și a Internetului, doar ca să constat că peste noapte, când probabil eram la granița dintre vis și realitate, eu dădusem tot felul de like-uri dubioase și mă trezeam cu cereri de prietenie acceptate de către oameni pe care nici măcar nu îi cunoșteam. 

Văzând că treaba devine serioasă, în fiecare dimineață trebuia să îmi verific jurnalul de activități ca să corectez eventualele erori sau glume nesărate ale subconștientului. 

Acum mi-a trecut și telefonul stă cuminte pe birou fără a mai exista riscul ca eu să fac nefăcute. Pentru un somn liniștit nu vă luați smartphone.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket