marți, 5 aprilie 2016

Piu! Piu!

marți, 5 aprilie 2016
Zilele astea s-a iscat un mic scandal pe Internț legat de modul în care Hașendem înțelege să controleze cetățenii care au ghinionul să declanșeze alarma la ieșirea din magazin.

Am pățit-o și eu în vreo două rânduri. O dată din vina lor și-odată din vina lor. Într-una din dăți mi-am cumpărat ceva din magazin - am și plătit acel ceva, am primit bon - și la ieșire au început să miaune detectoarele. M-am oprit și am așteptat asaltul paznicilor, care mai că nu mi-au smuls plasa/sacoșa/punga din mână. M-am întors la casa de marcat, am explicat situația, ca să constate că au uitat să înlăture acel dispozitiv antifurt. Dar m-am făcut de mândra minune? M-am făcut. Și-a cerut cineva scuze? Nu și-a.

A doua oară au mieunat detectoarele atunci când AM INTRAT în magazin. Am atras atenția unuia din paznici, care îmi arunca priviri ucigătoare la care eu am simțit nevoia de-ai sublinia că am intrat în magazin, nu am ieșit. Indiferent, m-a avertizat ca obligația lui e să mă controleze când ies. Fair enough!

M-am tot plimbat și plimbat prin magazin. Mi-era groază să mai ies, doar imaginându-mi scena care avea să mă aștepte. Într-un final, mi-am făcut curaj și m-am dus țintă la paznicul de la o altă intrare/ieșire, era o doamnă, și i-am explicat situația: detectoarele au piuit atunci când am intrat în magazin, așa că cel mai probabil vor piui și când am să ies, deși nu am cumpărat nimic din magazin și nu, nici nu am furat nimic. Doamna paznic nu a ținut cont nici de bunăvoința mea, nici de explicațiile mele, așa că mi-a cerut să îi arăt ce am în geantă. I-am spus că mai întâi ar trebui să vedem dacă totuși piuie și la ieșire. Nu i s-a părut o idee bună. A insistat. I-am arătat ce am în geantă. Nimic de la ei, nimic ce-ar fi putut declanșa piuitul. Nici una, nici două, s-a apucat doamna să tragă de hainele mele, să mi le ridice în cap!!! în căutarea unei etichete care ar putea stârni detectoarele. Degeaba i-am explicat că nimic din ce purtam nu era cumpărat din magazin. A trebuit să își facă numărul. Am lăsat-o pentru că deja îmi era rușine de tot spectacolul creat aiurea.

Până la urmă, m-a lăsat să plec. Și-am plecat cu capul în pământ, acompaniată de sunetul strident al detectoarelor.

Acum înțeleg că nu am fost singura aflată în situația asta, se întâmplă destul de des. Tocmai de asta nu înțeleg de ce nu își calibrează detectoarele alea și să scutească pe toată lumea de-un spectacol ieftin și inutil?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket