marți, 26 aprilie 2016

Gata!

marți, 26 aprilie 2016
Știți cum în fiecare an, de ziua mea, împlineam 18 ani? Vreo 6 ani la rând. Ei bine, anul ăsta fac o excepție și împlinesc 26. Îmi vine să mă cenzurez când văd numărul ăsta și să cedez primului impuls de-a spune că am 18, atunci când mă întreabă cineva de sănătate.

Pentru unii, ăia de peste-o sută de ani, știu că pare o vârstă tânără, iar pentru ăia care chiar au 18 ani deja-s o babă, trecută, expirată, pot să-mi redactez testamentul.

Pentru că o dată face omul 26 de ani în data de 26, moment unic în existența mea, cum ar veni, și pentru că am văzut că se poartă, am să fac o listă cu 26 de lucruri pe care le-am învățat până la 26 de ani sau 26 de lucruri pe care ar fi trebuit să le învăț sau 26 de lucruri pe care le știu, știu, știu, dar nu le aplic. Lista:

1. Nimeni nu-i mai important ca tine.

2. Asta înseamnă că întotdeauna trebuie să te pui pe primul loc. În orice situație, fă să-ți fie bine.

3. Faptul că lumea te-ntreabă dacă ai absolvit liceul e un lucru bun.

4. Chiar dacă buletinul te-arată babă, ești încă in your prime years.

5. Așa că e ok dacă nu ai un plan bine pus la punct. Pentru nimic.

6. Viața nu se rezumă la: lucrezi? Te măriți? Faci prunci?

7. E ok ca astăzi să răspunzi cu da la întrebările astea, iar mâine să te răzgândești.

8. E ok și dacă răspunsul la întrebările astea e nu știu sau nu vreau să știu.

9. Nu e bine să îți muști limba și să îți ții gura atunci când vrei să le zici ”pe bune”.

10. Dar nu e nici politicos sau socially - accepted.

11. Nu trebuie să accepți sfaturi de la cei care nu au ce să te învețe.

12. Nu te stresa pentru nimicuri.

13. Și, mai ales, nu te consuma pentru toanele unora, ațintite asupra ta. Nu o lua personal.

14. Părerea ta contează.

15. Doar să știi despre ce vorbești.

16. Valoarea ți-o faci singur.

17. În mod clar nu ți-o fac cei care vorbesc cu/despre tine și nu te cunosc.

18. Nu mai amâna. Serios. Nu mai amâna.

19. Nu mai face scenarii. Doar dacă sunt de film.

20. Ai curaj! Lasă frica deoparte.

21. E ok să fii ăl mai prost din curtea școlii. Câteodată.

22. Timpul le rezolvă pe toate.

23. De asemenea, timpul tău e prețios.

24. Nu îl acorda celor care nu merită.

25. Aduna-te!

26. Și fii awesome!

P.S.: Am și-un blog care-a făcut 7 ani frumosh pe 20.04.2016. Sărbătorim în familie!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket